Post by neorateetervers on Mar 5, 2022 1:32:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ State.io - Conquer the World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ State.io - Conquer the World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa häiriöhelmiä ▞▞▞
▞▞▞ State.io - Conquer the World 2022 version ▞▞▞
Tosi huono peli eli kakka😡💩
Pidän tästä pelistä, koska jos olet tylsistynyt, voit pelata tätä. Ja pidän siitä, että peli on melko yksinkertainen.
The Island of Skyros from Late Roman to Early Modern Times ...
Ok peli. Tarvitset suurempia karttoja. On varmaa, että voit voittaa tai hävitä näin lyhyemmässä ajassa. Kartoista on tehtävä isompia ja päästävä sinne, missä et ole 400 plus taistelijaa suorittimen takana.
Tämä hyvin yksinkertainen peli on vain mainoskone.
Botit, joita vastaan pelaat 9/10 kertaa, tulevat vain vastustamaan minua ja se ärsyttää. Viikoita tai korjaa.
Aivan ällöttävää tämän pelin aikana toimitettujen mainosten määrä! Itse asiassa en voi kutsua sitä peliksi, se on vain tapa työntää mainoksia! kehittäjien pitäisi hävetä!!!!
State.io - Conquer the World حکمت عملی vxs
Dream Hotel: Permainan hotel, Game simulasi Cabaran aru
Pasi Hellsten “Together we stand, divided we fall”
Gg
State.io - Conquer the World სტრატეგია paec
Yksinkertainen ja aikaa vievä peli. Liikaa mainoksia kuitenkin
Lisätietoja · Lisenssi Ilmainen · Vaatii Android 5.0 tai uudempi · Luokka Strategia · Kehittäjä CASUAL AZUR GAMES · Sisällön ikärajoitus 3+
Rehellisesti sanottuna tämä peli on vain perseestä... Aluksi se on hyvä ja sitten alat saada 2v1 kaksi muuta sinua vastaan. Kuinka odotat jonkun saavan rahaa Level ylös, jos taso ei toimi? Se saattaa olla vain minä, mutta silti joku voisi ainakin yrittää korjata sen. Kuulostan Karenilta, mutta se on totuus.
Kehittäjä poisti jälleen arvosteluni.. 30 sekuntia mainoksia per 30-60 sekuntia peliaikaa.. mainoksen ohituspainike (etkä saa ylimääräistä palkkiota) ei toimi.. se vain näyttää sinulle mainoksen joka tapauksessa.. seuraava arvosteluni poisto ja rupea raportoimaan sen sijaan..
Peli on kunnossa.Tässä on kysymys siitä, kuinka he manipuloivat meitä näkemään mainoksen joka kerta. Siinä kehotetaan kertomaan kolikkosi katsomalla mainos ja sen alapuolella on "Ei kiitos" -kehote. Jos kosketat Ei kiitos, sinulle näytetään mainoksia joka tapauksessa. Se ei toimi, mutta se toimii 3 ottelun jälkeen. Ja sitten se näyttää sinulle vaatimuksen. Ja jos kosketat Ei, kiitos, se näyttää mainoksia joka tapauksessa. JOTKA KATSOIT MAINOKSIA JOKAINEN PELIN OTTELU. KÄYTETÄÄN ENEMMÄN AIKAA MAINOKSEN KATSEMISEEN KUIN PELAAMISEEN.
Fastone Games HKStrategia. Kaikki (yli 10-vuotiaat). 846 196. Sisältää mainoksia ... State.io - Conquer the World · CASUAL AZUR GAMES.
Command & Conquer: Rivals™ PVP - APKSalad
It analyses the interests of the Nordic-Baltic states and other major stakeholders ... connectivity of the Arctic to the rest of the world.
Hei, haluatko nähdä ylimääräisen lisäyksen joillekin kolikoille? Ei No, tässä on kuitenkin yksi
Väärät lupaukset päivittää peli.. sama roska.. ei haastetta. Aloitan 6k armeijan tietokoneella alkaa 350. Peli voisi olla parempi. Mutta se vain toistaa itseään. Ei ole koskaan vaikeampaa. Ei taitoa, ei strategiaa, vain helppoa. Nyt taso 250. Minulla on 2000 aloitusyksikköä ja pelissä on 300. Se ei ole enää edes hauskaa
Latauksen jälkeen mainokset olivat kuin 20 sekuntia ja päivityksen jälkeen mainokset ovat kuin 30 sekuntia + 10 sekuntia (kaupallinen sulkeminen). Jokainen pelivaihe vie vähemmän aikaa kuin mainokset. Joten tämä peli on peliä mainosten välillä. Aloitan 1500+ ja muut alkavat 400:sta. Peli ei ole enää kiinnostava
State.io - Conquer the World Strategiya itw
LIIAN PALJON MAINOKSIA. Peli on siisti, mutta sinun TÄYTYY katsoa mainos ennen ja jälkeen pelin. Ymmärrän sen miesten rahapeleissä, mutta en ole koskaan nähnyt yhtä huonoa. Poistetaan.
Vain paha mies, et voi edes voittaa ensimmäistä osaa. Asia ei taistele sinua vastaan, vaikka yrität voittaa heidät. Mutta näillä olennoilla on aina paljon hyvää. Joten luulen, että olemme hardcore-tilassa tietämättämme sitä.. ei myöskään spoilerivaroitusta. et voita
Nimi: STATE.io Sillä välin pelissä: Europe
Useita mainoksia ja ei ollenkaan haastavaa
Minulle sopii, että mainokset nopeuttavat etenemistä, mutta vaikka ohittaisit palkinnot, sinun on silti katsottava mainos. Joskus kaksi niistä kierrosten välillä. Ei vaivan arvoista.
Kunnollinen peli, mutta pelkkä mainosten taso pilaa sen. On hienoa, että minulle tarjotaan mainoksen katsomista lisäpalkkiona, mutta jos napsautan Ei kiitos, minun ei pitäisi joutua katsomaan mainosta joka tapauksessa, enkä saa siitä mitään ylimääräistä.
kun peli on täynnä mainoksia jokaisen pelin jälkeen, näet varmasti mainoksen, joka ikään kuin pakottaisi ihmiset ostamaan mainospaketin. ihmiset voivat selviytyä mainoksilla, mutta vain silloin, kun he haluavat ansaita ylimääräisiä resursseja, mutta tämä varmasti tekee tästä pelistä epätavallisen 20 ensimmäisen pelin jälkeen
Mukavan viihdyttävä ja vaikea
Tiedän, että sinun täytyy lisätä mainoksia peliin, mutta kyse on vähemmän mainoksista, enemmän siitä, miten teet sen. Jokaisen tason lopussa voit lunastaa ylimääräisiä kolikoita, jos katsot mainoksen, mutta jos et lunasta sitä, sinun on katsottava mainos joka tapauksessa. Myös palkinnon lunastamiseksi sarjan lopussa sinun on katsottava mainos. Anna meille palkinto, jos ansaitsimme sen pelaamalla, meidän ei tarvitse katsoa sen mainosta. Kaiken kaikkiaan vain eroon palkintomainoksesta ja eroon mainoksesta jokaisen tason tai ylimääräisten kolikoiden jälkeen. Myös helppoa
Huono peli
Niin paljon mainoksia. Ne antavat sinulle painikkeen mainoksen välttämiseksi, mutta kun napsautat painiketta, se napsauttaa katsoa mainosta puolestasi. Suljen ja käynnistän pelin uudelleen klo, kun olen lopettanut jokaisen ottelun.
Ei kiitos -painike, jolla voit kieltäytyä mainospalkkioista, ei toimi. Näet silti mainoksia, kun napsautat Ei kiitos.
LIFESTYLE THE RISE OF GERMAN WINES Sip some of the world's most ... Free for consumers, the app is available for iOS and Android in the EU
Tosikiva mutta tarvii kaupan jossa voi ostaa ukkoja ja kaikkea erinlaista
Muuten mukavaa ajanvietettä, mutta ihan liikaa mainoksia. Peliajasta 70 % menee katselussa.
Nordic-Baltic connectivity with Asia via the Arctic:
Negara.io - Taklukkan Dunia Strategi ywt
State.io – Podbij świat Strategie lxx